Az új Audi A6 nemrégiben Magyarországon is bemutatkozott és a megállapodás értelmében Mátrabérci Sándor az Audi márkaigazgatója június végén egy új Audi A6 modellt adott át használatra Lothar Matthäusnak a Porsche Pest Audi bemutatótermében. A 3 literes TDI motorizáltságú A6 Tiptronic váltóval szerelt. Az Audi A6 atlas-szürke metál fényezésű, fekete belső kárpittal. A gazdag alapfelszereltségen felül az autó felszereltségének része többek között a 10 hangszórós DSP-hangrendszer, az MMI (Multi Media Interface) rendszer 7”-os színes kijelzővel, a fűthető első ülések, a diófabetét, a gerinctámasz az első ülésekhez, illetve a Komfort automata Plus klímaberendezés is.

Matthäus a korábban használt 2.5 literes TDI erőforrással szerelt A6 modellről pozitívan nyilatkozott. Az autó csekély fogyasztásával rendkívül elégedett volt és nagy benyomással volt rá gyorsulási teljesítménye is. Elmondta, hogy hosszú távon luxus limuzinokra jellemző átlagon felüli kényelmet biztosított az autó, akár több ezer kilométeres utakon sem volt szükség pihenőre. Kifejezetten sportosnak jellemezte az elődmodellt.

Az új Audi A6 pillanatok alatt elnyerte a német futball világklasszis tetszését. Mint mondta, a belső tér modernebb és kényelmesebb lett. A dízel erőforrás emellett jelentősen halkabb a korábbi modellnél. Az autóra szintén jellemző a jobb kezelhetőség, – a pohártartók praktikus elhelyezését külön kiemelte – a megnövelt hátsó utastérnek pedig gyermekei fognak örülni, nyilatkozta Matthäus.

Az új Audi A6 Európa-szerte sikereket könyvelhet el. Magyarországon a májusi debütálást követően csaknem egy hónappal már 116 autót értékesített a márka. Ebből legkeresettebb a 3 literes dízel erőforrással szerelt változat, mely az értékesítés 81 %-át tette ki. A 3.2 literes változat 11%-át, a 2.4 literes 6%-át, a 4.2 literes modell pedig 1,7 %-át adta az összértékesítésnek.

2004-ben 300 új Audi A6 értékesítését tervezi az Audi Magyarországon.