Fémszínű titánfényezéssel látták el a csomagtérajtót, a tetőt, valamint a visszapillantó tükröket, a hűtőrácsot, a csomagtartó kilincsét és a szegélyléceket pedig kérésre polírozott metálfényezéssel szállítják. A látványt sötétített hátsó üvegek, a középső oszlopon trónoló MomoDesign felirat és a 16 colos, gyémánthatású könnyűfém felnik fokozzák. A belső valamivel visszafogottabb, a volán és a sebességváltó bőrbevonatot kapott, az üléseket pedig fekete Airtex huzat borítja. Az extralistán természetesen szerepel az Alcantara és a klasszikus bőrkárpitozás is, melyeket szintén MomoDesign logóval láttak el. Vásárolhatunk Blue&Me multimédiás rendszert is, mellyel megoldható a telefonálás és a zenehallgatás anélkül, hogy a sofőrnek le kéne vennie a kormányról a kezét. A rendszerre csatlakoztatható mobiltelefon, kézi számítógép, MP3-lejátszó és USB-pendrive.

A lemezek alatt is történtek minimális változtatások: a futóművet leültették, a megállásról pedig négy tárcsafék gondoskodik. Két motorvariációval társítható a Sport pakett, az egyik a már jól ismert 95 lóerős 1,4-es (3 935 000 Ft), a másik pedig egy átdolgozott 1,3-as Multijet (4 375 000 Ft). A gázolajos Ypsilon teljesítménye 105 lóerő, maximális forgatónyomatéka 200 Nm, végsebessége 177 km/h, míg 0-ról 100-ra gyorsulása mindössze 10,3 másodpercet vesz igénybe. A takarékosság és a környezetvédelem jegyében az átlagfogyasztást 4,5 literre, míg a CO2-kibocsátást 119 g/km-re szorították le.