További előnye ennek az újításnak, hogy a márkaszervizek kérésre a használt autókba is beépítik a gáz-rendszert. 

A ŠkodaDual típusok bevezetésével újabb fontos szempontokra ajánl alternatívát a cseh márka: az egyik a gazdaságosság. A gázüzemmel kiegészített autókkal 35-45 %-os költségmegtakarítást lehet elérni, a csak benzines meghajtású azonos modellekhez képest, ami komoly eredménynek számít.

A másik fontos szempont manapság, amire a Škoda megoldást kínál, a környezetkímélőbb autózás. A gáznak a benzinnél tökéletesebb égése kevesebb mellékterméket hoz létre, a kipufogógáz ebben az esetben lényegesen kevesebb rákkeltő hatású, policiklikus aromás vegyületet tartalmaz.

A Škoda 3 modellel indítja a gázüzemű autók értékesítését, ezek a Škoda Fabia (1.2; 1.4 benzines változat), a Škoda Octavia Tour 1.4 és az új Octavia 1.6-os változatok. Ez azonban nem jelenti azt, hogy csak ezek a modellek rendelhetőek kettős üzemmel, hiszen a gyártó cég minden Škodához rendelkezik rendszerrel; tehát a felsoroltakon kívül a Roomster, és az új Fabia benzines motorral szerelt változataiba is beépíthetők.

Használt, benzines motorral rendelkező Škodákba is beépítik a márkaszervizek a kettős-üzemet biztosító rendszert, az esetlegesen még meglévő garanciát ez természetesen nem érinti, a beszerelés költsége nagyjából 300 ezer Ft-ot tesz ki.