Hozzátette: az Allianz a 38 százalékos kgfb-piaci részesedését és a több mint 1,6 millió ügyfelét mindenképp meg kívánja tartani, megállítva az elmúlt éveket jellemző fokozatos térvesztést.

A társaság e cél elérése érdekében olyan szolgáltatásokat kíván nyújtani az ügyfeleknek, amelyek túlmutatnak a kgfb keretein, illetve kiemelt figyelmet fordítanak a meglévő, hűséges ügyfelekre. Ami ez utóbbiakat illeti: a kármentes ügyfeleinél nem emeli a díjakat 2009-re vonatkozóan az Allianz, és egyéb, kedvező árú szolgáltatásokat is kínálnak számukra.

Az Allianz emellett kiemelt figyelmet fordít az idei kampány során a 28-40 éves korosztályra, ami tükröződik a díjszabáson is. Kisbenedek Péter aláhúzta: a társaság nagyon határozott hatékonyságnövelési programot indított el, amely lehetővé teszi, hogy az eddiginél versenyképesebb díjstruktúrával kezdjék meg a kampányt. Az elnök-vezérigazgató utalt arra is, hogy több piaci szereplő feltűnően alacsony díjakkal kezdte meg a mostani időszakot.

Ennek kapcsán reményét fejezte ki, hogy a pénzügyi felügyelet – ahogy azt kilátásba is helyezte – valóban kiemelt figyelmet fordít az idei kötelező biztosítási kampányra, és a MÁV Biztosító Egyesületéhez hasonló esetek a továbbiakban elkerülhetők lesznek.