A legerősebb keresletet felmutató régióban, Nyugat-Európában, 327.222 járművet szállítottak ki, amivel a márka piaci részesedése 2,2 százalékra emelkedett. A német piac jelentős csökkenése (éves szinten -9,2 százalék) ellenére a Škoda itt 118.692 darabos értékesítése felülmúlta előző évi eredményét, piaci részesedése pedig 3,8 százalékra (2006-ban 3,4 százalék) növekedett.

A Škoda hazai piacán, Csehországban is fokozni tudta eladásait, ahol 64.306 vásárló döntött a Škoda-paletta valamely modellje mellett, azaz 1,0 százalékkal többen, mint 2006-ban.

Kelet-Európában a Škoda tiszteletet parancsoló fejlődést produkált, az itteni összesen 95.032 kiszállítás 34 százalékkal haladja meg az előző évi mennyiséget. E régió legerősebb piacának Oroszország bizonyult, ahol az eladások 2006-hoz képest közel megduplázódtak (27.535 jármű).

A kínai piac minden korábbi várakozást felülmúlt. Noha a helyi gyártású Octavia piaci bevezetésére csak júniusban került sor, az év végéig máris 27 ezer példányt adtak át a vásárlóknak.

Az elmúlt év legnagyobb darabszámban értékesített modellje 237.422 járművel a Škoda Octavia (Limousine, Combi és Scout) volt, ami az előző évhez képest 18 százalékos növekedést képvisel. Változatlan népszerűségnek örvend az Octavia Tour, amely 72.529 példánnyal ismét nagyobb darabszámban (az előző évhez képest +4,6 százalék) talált gazdára.

A Škoda Roomster 2007-ben szintén jelentős növekedést produkált. A sokoldalú modell 66.661 darabos eredményével mindjárt első értékesítési éve során stabil pozíciót ért el.

A Fabia sorozatból világszerte 232.890 darabot szállítottak ki, ez az eredmény a modellváltás következtében némileg elmarad az előző évitől.

A Superb kiszállítási darabszáma 20.530 járművel a küszöbön álló modellváltás ellenére is nagyjából elérte az előző évi szintet.