Az eredmény döntően a készautó export bővülésének és a különböző országokban történő helyi összeszereléshez szükséges részegység eladás növekedésének köszönhető.

– Magyarországon 2004. első négy hónapjában 4.842 Daewoo autó talált gazdára 
– 165 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest
– 7,54 százalékos piaci részesedéssel a GM Daewoo C&E ötödik helyen áll a magyar autó piacon
– A Kalos és a Matiz a két legsikeresebb fogyó modell

Európában* az áprilisi eladások 75 százalékkal növekedtek 14.700 darabra a tavalyi 8 400 darab autóhoz képest. Az év első négy hónapjában a GM Daewoo európai eladásai több, mint 55 százalékkal, 57.500 autóra növekedtek a tavalyi 37.050 autóval szemben.

Németországban 90 százalékos növekedést regisztráltak: 2700 darabról 5200 autóra növelték az eladásokat. A skandináv, de különösen a törökországi sikeres kereskedelmi rajt jelentősen hozzájárul az európai növekedéshez. Törökországban, ahol a GM DAT az éve eleje óta árulja (Chevrolet márkanéven) autóit, több, mint 1.900 autót adtak el január és április között, ebből egyedül áprilisban 830 darabot.

Az európai eladásokat jelentősen növelni fogja, hogy a GM DAT Chevrolet márkanéven a hónap folyamán megkezdi autóinak árusitását Lengyelországban is.

* Az európai adatok előzetes adatok