Nemrégiben hivatalosan is bejelentették, hogy jövőre piacra dobják a Street and Racing Technology nevű céggel közösen fejlesztett Viper GTS Coupe SRT10-et és a Magnum SRT8-at. A Viperbe kerülő 8,3 literes, V10-es motor forgatónyomatéka 712 Nm, aminek 90 százaléka 1500-as fordulatszámtól a vezető rendelkezésére áll. Az 500 lóerős teljesítmény hatfokozatú, manuális váltón keresztül jut a – 19 col átmérőjű, 13 col (330 mm) széles – hátsó kerekre, 4 másodperces százas gyorsuláshoz hozzásegítve a fenevadat. Végsebességet nem is adott meg a gyártó, elégedjünk meg annyival, hogy az újdonság 12 másodperc leforgása alatt felgyorsul 160 km/órára (állórajttal), majd meg is áll. A hihetetlen adatok hamarosan valósággá válnak, a detroiti „Conner Avenue” üzemben már elkezdték az első példányok kézi(!)

összeszerelését. A Magnum valamivel visszafogottabb. 6,1 literes, nyolchengeres HEMI motorja „pusztán” 425 lóerős, így a leendő tulajdonosoknak be kell érniük a Viperhez képest csak kecmergésnek tűnő 5 másodperces százas sprinttel. Sebaj, ez a gép is repeszthet 300 km/órával, s még a csomagoknak is jut hely. A 360 mm átmérőjű fékeket, a sportfutóművet és a hatalmas, 245/45 R20 méretű gumikat a Magnum alatt is megtalálhatjuk, ám a magasabb felszereltség és bőségesebb helykínálat az autó önsúlyán is érződik.