A vállalat európai piaci részesedése 0.68-ról 0.92 százalékra nőtt. A decemberi eladás különösen erős volt Közép- és Kelet-Európában (Chevrolet), illetve Nyugat-Európában (Daewoo); a 14,900 darab bő 3,500-zal múlja felül a 2003 decemberit (+21%).

Összhangban a General Motors stratégiájával, amely a legnagyobb márkájának folytatódó globális növekedését irányozza elő, a Chevrolet Europe 2005. januárjától a teljes GM Daewoo termékválasztékot forgalmazza, Chevrolet márkanévvel.

“Negyvenkét százalékos növekedés, nagyon éles versenykörülmények között, és eléggé gyengélkedő piacon, elismerésre méltó eredmény”, mondta Hardy Spranger, a Chevrolet Europe igazgatója. „Egész európai csapatunk büszke lehet az elért eredményre, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy két márka neve alatt árusítjuk járműveinket Európában, illetve hogy bejelentettük: 2005-től megszűntetjük a Daewoo márkájú kocsik értékesítését. A Chevrolet márka ereje és a GM globális forrásai tették lehetővé, hogy túllépjük korábbi határainkat. 2005-ben legalább az eddigi ütemben akarunk növekedni.”

A legnagyobb piac 2004-ben is Olaszország volt, valamivel 30,000 feletti értékesítéssel, de szorosan követte Spanyolország, 29,400-zal. A legnagyobb növekedést Svédországban (+135%; 880-ról 2,000 fölé), Finnországban (+119%; 1,000-ről 2,200 fölé) és Ausztriában (+104%; 1,230-ról 2,500 fölé) regisztrálták.

Drámaian növekedett az eladás azokban az országokban, ahol a Chevrolet vezette be a piacon a GM Daewoo gyártmányú termékek új választékát. Közép- és Kelet-Európa egészében 190 százalékkal, 17,600-ról 51,200-ra nőtt a darabszám. 2004-ben indult Lengyelország (3,500 darab), Törökország (9,700 darab), Oroszország (1,600 darab) és Ukrajna (8,800 darab). Ukrajnában és Törökországban 3.79 százalék a Chevrolet piaci részesedése, míg a tevékenység első évében 1.35 volt.

Magyarország önmagában is egy sikertörténet. A vállalat 6.7 %-os piaci részesedéssel közel 15 ezer eladott autóval 2003-hoz képest 26 százalékkal növelte eladásait egy stagnáló piacon 2004-ben.

Világviszonylatban a Chevrolet Europe dél-koreai anyacége, a GM Daewoo Auto &Technology, 55.2 százalékkal több járművet adott el 2004-ben – 900,000 ezer darab áll szemben a tavalyi 579,800-zal. Ez jórészt a kész autók és fődarabok bővülő exportjának volt köszönhető. 2004-ben a GM Daewoo Koreából kiinduló exportja 76 százalékkal ugrott fel, 452,000 darabról 795,000-re.

A kész autók éves exportja a 2003-as 264,600ról 73.3 százalékos növekedéssel 458,500-ra emelkedett, a kínai, thaiföldi, indiai és vietnami összeszerelő üzemeknek küldött alkatrészkészletek száma pedig elérte a 337,000-et. A Chevrolet autók adták a GM Daewoo 2004-es exportjának 43 százalékát.

A Chevrolet a világ harmadik legnagyobb autómárkája, több mint 70 országban közel négymillió autót ad el évente. A Chevrolet márkát 1911-ben alapította az európai Louis Chevrolet és az amerikai Billy Durant, aki később megalapította a General Motorst.