A spanyol márka azon kevés európai márkák egyike, melynek sikerült növelnie a piaci részesedését az elmúlt évben, 2,7%-os részesedést elérve.

Lars-Henner Santelmann, a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke szerint “az eredmény egyértelműen mutatja, hogy a SEAT jól szerepelt és sikeresen teljesítette az év elején kitűzött értékesítési célokat.”

Az export eladások jelentősen nőttek két meghatározó európai piacon: Németországban, összesen csaknem 59.000 autót értékesítettek (+ 15%), Nagy-Britanniában pedig rekordot döntöttek 35.000 gépkocsi értékesítésével (+21%).

Az Európai Disztribúciós Rendszer kialakításával a SEAT egy új fajta eladási struktúrát épített fel, mely “Moduláris Rendszer” névre hallgat. A rendszer alapjául a disztribúciós üzletág négy része szolgál: értékesítési hálózat értékelése, lokális marketing, logisztika, valamint számlázás és könyvelés.

Spanyolországban, ahol a SEAT eladásainak egyharmadát realizálja, több mint 148.100 gépkocsi talált gazdára, ami 3,2%-os növekedést jelent. Ezek a kiváló eredmények a SEAT Leon és Ibiza sikereinek tulajdoníthatóak.

Csaknem 66,300 értékesített autóval, az Ibiza ismét szegmensének “bestellere” volt 2003-ban. A SEAT Leon modellből 15%-kal több, összesen 39,300 gépkocsit értékesítettek , ami a modell 1999-es

bemutatkozása óta rekordnak számít. A modell legerősebb változatai a Sport R és a Cupra R ebből 25%-ot tesz ki, ami bizonyítja a nagy teljesítményű autók sikerét a vásárlók körében. A többi modell, mint például az Alhambra is pozitív növekedést mutatott: az autóból 3.500 darabot értékesítettek (+28,3), ami 1996-os bemutatása óta rekordnak számít.