„A Porsche nem utolsósorban következetes marketing tevékenységének köszönhetően könyvelhet el gazdasági sikereket. A hosszú távú célok figyelembevételével, globálisan egységes kampánnyal tudott megújulni a márka. A Porsche Cayenne bevezetésével így új szegmensben tudott sikereket elérni a márka” érvelt Dr. Rüdiger Kapitza zsürielnök.

A Porsche így 31 díjazott mellé felkerült a legjobbak listájára, akiket 1973 óta kitűntetett az NMSZ: ilyenek többek között a Beiersdorf, a Henkel, valamint a Miele.

A Porsche a világ legkisebb független és egyben legnyereségesebb vállalata. A stuttgarti sportautó gyártó több mint 10 éve folyamatosan tudta növelni nyereségét, többek között ezért is tekinti mércének a céget számos nem az autóiparban tevékenykedő vállalkozás is. A Porsche az elért sikereit a zsüri szerint kitűnő imázsának és annak is köszönheti, hogy nem egyszer saját útját járta és így építette fel egyedi, exkluzív arculatát.

A cég legfontosabb értékei, mint a nagy teljesítmény, a sportosság, az exkluzívitás és az összetéveszthetetlen dizájn a márka sikerének alapkövei. A Porsche Cayenne 2002-ben debütált és mára már sportautóként definiálják a terepjárók között. Mint azt számos piackutatás is alátámasztja „igazi Porscheként” tartják számon. A 2003/04-es üzleti évben értékesített 40 000 Cayenne meghatározó tényező a Porsche növekedése szempontjából.

Dr. Wendelin Wiedeking a Porsche AG elnök vezérigazgatója elmondta, hogy a rangos díj bizonyítja, hogy nem a marketing költségvetés magassága a legfontosabb tényező a sikerhez, hanem a következetes marketing koncepció. Dr. Wiedeking hozzáfűzte, hogy nem mindig az a kifizetődő, ha a legújabb trendek szerint alakítjuk marketing tevékenységünket, hanem a józan emberi észre hagyatkozva néha az árral szemben úszunk.