A decemberi eredmények (forgalombahelyezés) a változó gazdasági környezet és az ünnepi időszak ellenére szintén pozitív képet mutatnak. Az éves szinten 2000 darabnál többet értékesítő márkák közül a Mazda tudta legnagyobb mértékben növelni értékesítési volumenjét, 21,7%-kal.

A szép eredmények elérésében jelentős szerephez jutott a 2008-ban Világ Év Autójának választott Mazda2, melyből 1080 darab talált gazdára. A 2008 januárjában bevezetett új Mazda6 is teljesítette az elvárásokat: az év végéig 771 vásárló választotta ezt a modellt, ami 13,2%-os növekedést jelent 2007-hez képest. A 2008-ban frissített Mazda5 és a CX-7 igen sikeresnek bizonyult 2008-ban: 375, illetve 108 darab került értékesítésre a két modellből.

A Mazda 2009-ben is folytatja termékpalettájának frissítését. Az új Mazda3 – mely a Mazda töretlen fejlődésének újabb biztosítéka lehet – az idei Genfi Autókiállításon mutatkozik be teljes modell választékával.