A nehéz piaci körülmények, illetve az autóeladások visszaesése ellenére a Škoda értékesítései Nyugat-Európában 1,5 százalékkal, összesen 144.919 járműre emelkedtek.

Közel kétszeresére növekedtek az oroszországi eladások, január óta itt összesen 19.236 autót (+ 79,2 százalék) szállítottak ki a vásárlóknak. Az ukrajnai értékesítési volumen a felével nőtt, s 2008 első öt hónapja során itt 12.949 (+ 48,9 százalék) Škoda talált gazdára.

Az egyre élesebb piaci verseny ellenére a Škoda az év során a hazai piacán is 2,4 százalékkal, összesen 26.088 darabra tudta növelni eladásait.

A Škoda jelentős értékesítési növekedést könyvelhetett el a Fabia sorozat tekintetében. Elsősorban az új Fabia nagy sikerének köszönhetően e modellcsalád januártól májusig összesen 111.569 darabbal 12,6 százalékos emelkedést produkált az előző év azonos időszakához képest.

Az Octavia eladásai szintén igen jelentősen, 37százalékkal 121.728 járműre bővültek.