A nyugtalan gazdasági helyzet dacára a Hankook Tire 2008-ban is világszerte további forgalomnövekedést tudott elérni. A kitűzött 3,9 billió koreai won célon felül 2008-ban sikerült 5,1 százalékos növekedést elérni. Néhány régióban még ehhez képest is számottevően növekedett az értékesítés: Oroszországban az eladások a 98%-os plusszal majdnem megduplázódtak, Közép- és Dél-Amerikában a forgalom egyaránt körülbelül 50%-kal emelkedett. Hála a különböző értékesítési csatornákon keresztül elért, folyamatosan javuló globális növekedésnek, a gépjármű-gyártó cégekkel való együttműködésnek, valamint a nagyteljesítményű (UHP) gumiabroncsok szegmensében tapasztalt növekvő eladásoknak a Hankook Tire még a jelenleg uralkodó, nehéz piaci viszonyok között is tovább tudta növelni árbevételét 2008-ban.

2008-ban az UHP-területen a cég forgalma jelentősen,35 %-kal nőtt. Európában a növekedés 48%-os volt, a Latin-Amerikát, Ázsiát és a Közép-Keletet magában foglaló LATAM-régióban 27%-kal, az Egyesült Államokban 21%-kal nőtt az értékesítés, az első szerelői piacon pedig (OE) 42%-kos növekedés sikerült elérni.

A 2009 évre szóló növekedési kilátásokat a Hankook Tire pozitívnak ítéli meg, és 2009-re világszerte ke-
reken 4,33 billió koreai won forgalom elérését tűzi ki célul. A társaság meg van győződve arról, hogy ezt a növekedési célt a 2009-re várt gazdasági helyzet ellenére – többek között a technológiába és a márka hírnevének növelésébe fektetett folyamatos beruházások és befektetések alapján – el tudja érni.