A Citroën ezzel a 10. legnépszerűbb márka Magyarországon. Piaci részesedése 3,92 százalék, ami 0,54 százalékponttal magasabb a 2005 első félévinél.

2006 első hat hónapjában a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek (917 db.), 78 százalékkal több fogyott, mint 2005 azonos időszakában (515 db.), és ezzel a márka 9,3 százalékos piaci részesedést ért el, több mint 3 százalékponttal nagyobbat, mint 2005 első félévében (6,26%). A sikeres évkezdés mind a haszonjárműveknél, mind pedig a személygépkocsiknál igazolja azt az agresszív, szelektív és célzott kereskedelmi és marketing politikát, amelynek eredménye már 2005 utolsó negyedévének dinamizmusában megmutatkozott.

2006. első hat hónapjában a Citroën személygépjármű forgalma 7,94 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakához viszonyítva, azaz jóval intenzívebb növekedést mutat mint a mindössze 0,29 százalékkal bővülő személyautó piac. A legnépszerűbb Citroën modellnek a Berlingo és a C4 bizonyult, amelyből 994 illetve 707 talált magyar gazdára. A Berlingo, amely 2005 azonos időszakához képest (263db) közel megnégyszerezte eladásait, magasan piacvezető a saját alszegmensében, amelyből 55,59 százalékkal részesedik.

A Xsara Picassóból 693 darab kelt el 2006 első félévében, és ezzel alszegmensének második legnépszerűbb tagja. A Citroën 2006-ban fokozatosan vezeti be Magyarországon a felsőkategóriás C6-ost, amelyből idén 10 darab kelt el, egy kivétellel mind 208 lóerős, 2.7 literes HDi motoros Exclusive felszereltségű modell.

A Citroën az ötödik legkedveltebb kishaszonjármű Magyarországon 2006 első hat hónapjában a kishaszongépjárművek piaca lényegesen intenzívebben – 19,81 százalékkal – bővült mint a személygépkocsiké (+0,29%). A kedvező tendenciát kihasználva a Citroën több mint 78 százalékkal több kishaszonjárművet értékesített, mint 2005 első félévében, így a legintenzívebben fejlődő hazai kis haszonjármű értékesítők között van, köszönhetően kereskedelmi ajánlatainak.

A hazai Citroën stratégiája, hogy minden kedvezményt nyíltan meghirdet egyéni ügyfeleinek is, így könnyen átlátható áraival hódít a vállalkozók között. A legnépszerűbb Citroën kishaszonjármű – személyautós testvéréhez hasonlóan – a Berlingo, amelynek eladásai jelentősen nőttek, és 2005 első hat hónapjához viszonyított 134 százalékos fejlődésével közel megkétszerezte tavalyi piaci részesedését (2005. január-június: 10,33% 2006. jan.-jún. 20,10%). A Citroën Jumpyból is másfélszer annyi fogyott (137db), mint 2005 első félévében (91db.). A 2006 júniusában bemutatkozott új JUMPER (X2-50) igen jó helyet és kedvező tendenciát örököl elődjétől: az idei év első hat hónapjában 314 darab Jumper (X2-44) kelt el, ami az előző év azonos időszakához viszonyítva közel 30 %-os növekedést jelent.