Ez utóbbi közé tartozik például az épületben a geotermikus energia hasznosítása, ami egy olyan korszerű, környezetbarát és lassan megtérülő módszer, amely a luxusmárkához méltó magas műszaki színvonalat képvisel. 

Új szakaszba lép a Porsche-forgalmazás Magyarországon, köszönhetően az egyedülálló értékesítési és szervizszolgáltatási feltételeknek. Az új helyszín mellett az importőri háttér is változott, hiszen a luxusautó-márka itthoni importőri feladatait 2009. április 1-jétől a Porsche-Inter Auto csoporthoz tartozó Porsche Centrum Budapest veszi át.

Az új Porsche-szalon és szervizkomplexum építése tavaly nyár közepén kezdődött a főváros XI. kerületében, a Szerémi úton (a Kondorosi út sarkánál) található, összesen csaknem 11 ezer négyzetméteres (mintegy 1,1 hektáros) telken. A jól megközelíthető helyszínen felépített új létesítmény főbb paraméterei: az összesen csaknem 4000 négyzetméter alapterületű épületegyüttesben a mélygarázs-szinten összesen 40 autó tárolására, illetve a szervizmunkák előkészítésére alkalmas a hely, ezen kívül különálló gumiabroncs- és keréktároló, valamint alkatrészraktár is épült.

Egy szinttel feljebb, a márkaszalon és értékesítési bázis összalapterülete 1800 m2, ebből a bemutató- és ügyféltér összesen 560 m2. A bemutatóterem tágasságát jellemzi, hogy egyszerre kiállítható a jelenleg kapható teljes Porsche modellpaletta, amelyeket a potenciális vevők kényelmes körülmények között nézhetnek meg kívül-belül. A vásárláshoz igényelt kiegészítő információkat szintén – a márkához méltóan – elegáns környezetben kaphatják meg az érdeklődők, a galériaszinten pedig az irodák kerültek kialakításra.

A Porsche Centrum Budapest minden tekintetben megfelel a legszigorúbb gyári előírásoknak: a szerelőműhely-részben egyszerre tíz autó szervizmunkáinak elvégzésére van hely, külön diagnosztikai rész és kézi autómosó helyiség is működik. A szervizmunkákat pedig a Porsche-tulajdonosok, az ügyfélvárót és a műhelyt elválasztó – nem pusztán látványelemként szolgáló – üvegfalon keresztül is, szemmel kísérhetik.

A Porsche-márka egyébként eddigi magyarországi történetének legjobb eredményét sikerült felmutatnia márciusban, hiszen 16 új modell talált gazdára ebben a hónapban.