A legnagyobb darabszámban értékesített modell továbbra is a Škoda Octavia (Limousine, Combi és a nemrég bevezetett Scout). Az első generáció modelljei „Tour” jelzéssel még mindig jelentős népszerűségnek örvendenek. Az Octavia sorozat a Škoda Auto 92 országra kiterjedő értékesítési piacán összesen 146.772 példányban talált gazdára.

A Fabia új generációjának piaci bevezetése óta máris 15.887 darabot adtak át belőle a vásárlóknak.

A Superb modellek értékesítése az előző év azonos időszakához képest 3,6 százalékkal, összesen 11.095 darabra emelkedett.

A Škoda Roomster sikerrel stabilizálta pozícióját, mint a márka negyedik sorozata. Eladásai az első félév során elérték a 33.528 darabot, s ezzel a Roomster immár az egyik legjelentősebb volumenmodellé vált.

2007 első felében a Škoda Auto a legtöbb járművét Nyugat-Európában értékesítette. Ebben a régióban ugyanis összesen 173.392 darabos eladási sikert könyvelhetett el, ami 11,8 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Németországban a kiszállítások 15,4 százalékkal 58.423, Belgiumban 27,9 százalékkal 8.831, míg Spanyolországban 9,6 százalékkal 14.935 járműre növekedtek.

A közép- és kelet-európai kiszállítások szintén jelentősen növekedtek, e piacokon összesen 115.960 új Škoda talált gazdára. Az értékesítési volumen növekedése az év első felében így 16,4 százalékra adódott.

Az ázsiai és tengerentúli eladások 7,2 százalékkal emelkedtek, a Škoda Auto e piacokon 21.710 járművet értékesített. A legnagyobb részarányt ebből 5.913 darabbal India, 2.260 autóval Törökország illetve 3.407 eladott járművel Egyiptom képviseli. A kínai gyártású Octavia 2007. június 6-i piaci bevezetése óta a kínai márkakereskedői hálózat e modellekre máris több mint 6.000 megrendelést vehetett fel, jócskán felülmúlva az előzetes várakozásokat.