Az óvatosságot csupán a kisebb áremelkedés jelzi, emiatt a bevétel kevésbé nőtt: 14,2 százalékkal 3,5 milliárd euróra emelkedett. Az ármérsékletet a viszonylag gyengébb amerikai és német piac indokolta: az Egyesült Államokban, mennyiségben, 11 százalékkal, Németországban 4 százalékkal szaporodott az értékesítés. Ez utóbbi sem csekélység azonban ahhoz képest, hogy Németországban tavaly egészében csökkent a lakossági fogyasztás az egy évvel korábbihoz viszonyítva. A többi piacon 28 százalékkal több autót adott el a Porsche az üzleti éve első felében, mint egy évvel azelőtt.

“Nem számítva valamilyen váratlan eseményt, minden bizonnyal idén is olyan eredményt érünk el, hogy nehéz lesz visszafojtani az örömkönnyeket”, írta a Porsche vezérigazgatója, Wendelin Wiedeking az előzetes becslés kommentárjában.