A nyitható tetejű brutális kupé valójában hibrid, de nem a manapság megszokott értelemben: műszaki alapjait, diffúzorát, nagyobb légbeömlőkkel ellátott első lökhárítóját és kerekeit az M6-tól, míg csinos vászonruhácskáját a sorozat kabrióitól örökölte. A motor természetesen maradt a sikeres 507 lóerős V10-es, mely elektronikusan korlátozott 250 km/órás végsebességet biztosít a vezetőnek. A gombnyomásra 25 másodperc alatt nyíló-záródó tetőszerkezet beépítése persze néhány plusz kilogrammot is eredményezett, amitől az autó gyorsulása 0-ról 100-ra némileg gyengült, a limuzin 4,6 másodpercéhez képest itt 4,8 másodperccel kell számolni. Az M6 Cabriót kontinensünkön 116 ezer eurós alapáron kínálja a BMW.

A nyitott M6 mellett megújult az X3-as is. A kompakt terepjáró formája alig változott, de jelentősen módosították a motorválasztékot. Enyhén megnövelték a vesék méretét, átalakították és nagyobb mértékben fényezik a karosszéria színére a lökhárítókat, a hátsó lámpákban pedig izzók helyett immár LED-ek világítanak. Az utastérben és a kormánykeréken új burkolatokat alkalmaztak. A régi motorok közül megmaradtak a 2,0 literes, négyhengeres, benzines és dízel egységek (20i és 20d), valamint a 218 lóerős, háromliteres turbódízel (30d), van két új benzines motorváltozat és egy új hathengeres turbódízel. A hathengeres benzinesek közül az X3 2.5Si-t hajtó kisebbik, 2,5 literes változat 192 helyett már 218 lovas, míg az X3 3.0Si-ben dolgozó háromliteres a korábbi 231-ről 272 lóerősre izmosodott. Teljesen új a sorban az 535d-ből származó turbódízellel közvetlen rokonságot felmutató, 3,0Sd változatba épített hathengeres, mely 272 helyett 286 lóerős teljesítményt ad le, 580 Nm-es csúcsnyomatéka pedig 1750 és 2250 közötti főtengely-fordulatszám között hasznosítható teljes mértékben. A 8,7 literes átlagfogyasztású csúcsdízel gyorsulása szinte sportkocsikat idéz, hiszen álló helyzteből 6,6 másodperc alatt sprintel 100 km/órára, végsebessége pedig 240 km/óra. A kisebb motorokhoz hatfokozatú kézi váltót, míg a háromliteresekhez hatfokozatú automatát párosít a BMW, bár a gyengébbek is rendelhetők kétpedálos konfigurációban.

Az X3-as elektronikailag is fejlődött, a kompakt SUV megkapta a BMW DSC+ névre hallgató menetbiztonsági rendszerét, mely amellett, hogy a megcsúszó, stabilitást vesztő kerekeket felügyeli, minden szinten segít a fékek kezelésében: gázelvételre készenlétbe helyezi a fékeket, szárazon tartja a féktárcsákat esőben, s még lejtőn is segít, hogy könnyedén indulhassunk el hátragurulás nélkül. A DSC+ kikapcsolhatatlan, de DTC, azaz Dynamic Traction Control nevű funkciója segít kicsit, ha a sofőrnek játszani támad kedve: ebben az üzemmódban a DSC kicsit több csúszkálást enged az autónak. Az új X3-asok előreláthatólag ősszel kerülnek a szalonokba.