A Porsche Hungaria kiszállításai az egyre nehezebbé váló piaci közegben az év végéig előreláthatólag elérik a 40.000 darabot, mely az összpiac visszaesése miatt a tavaly erre az évre prognosztizált néhány százalékos csökkenést jelent.   A cégcsoport hat márkájának piaci részesedése részesedése 20,5%.

A cég továbbra is az informatikai és a logisztikai háttér  javítását és a színvonalas szakmai munka emberi erőforrásainak megteremtését tekinti prioritásnak. Ebből eredően jelentősen fejlődött az importőr és a márkakereskedői hálózat informatikai rendszere, átadták a kétszeres alapterületűre bővült Parts Center Budapest logisztikai központot.

Márkánkénti bontásban idén 100 Porsche, 1.720 Audi, 5.000 SEAT, 14.900 Škoda, 15.500 Volkswagen és 2850 Volkswagen Haszonjármű kiszállítására számít a cégcsoport. A minőségi használt autókat forgalmazó Weltauto üzletág várhatóan összesen több, mint 4000 autót értékesít az idén, amely 32,8 százalékos erősödést jelent.  A piaci részesedés az Audinál 1 a SEAT-nál 2,5 a Škodánál 8,4 a Volkswagennél 8,2 százalékot tesz ki. A haszongépjárművek piacán a Volkswagen Haszonjárművek üzletág piaci részesedése 14%.

Jól sikerült konstrukciókkal, akciókkal a Porsche Bank 2007-ban a kb. 10 ezer darab hitelszerződést kötött, és ezzel megőrizte a múlt évben elért piaci pozícióját. Megtartva az eddigi sikeres pénzügyi konstrukciókat a Bank újdonságokkal fog szolgálni 2008-ra. Ezen a téren az első a jelenleg már tesztelés alatt lévő, és az év elején bevezetendő Porsche Service Credit Kártya, amely egy akár egy millió forint gyorshitel felvételét teszi lehetővé az ügyfél részére, amelyet kizárólag a márkakereskedésekben fordíthat tartozék, alkatrész vagy szerviz számla kiegyenlítésére.

A EUrent 2006-ban bevételeit tekintve növekedést ért el, flottája 850 darabra nőtt a tavaly előtti 600 járműhöz képest. A teljes évet tekintve a flottakihasználtság is növekedett, a megkötött szerződések száma 22.000.

A Porsche Hungaria csoporthoz tartozó márkakereskedéseket, illetve –szervizeket alkatrészekkel és tartozékokkal ellátó Parts Center Budapest-nek (PCB) az idén is nőtt az egy autóra jutó alkatrész forgalma, illetve az egy autóra jutó tartozék forgalma a tavalyi eredményekhez képest.