Ha régiónként vizsgáljuk az eladásokat, Európa 12,3%-os növekedést könyvelhetett el októberben, 28 152 eladott gépjárművel. Eközben a Kia eladásai az észak-amerikai piacon elérték a 23 210 darabot (mely 1,4%-os növekedés az előző év hasonló időszakához képest), az egyéb piacokon pedig a 15 180 darabot (mely 2,3%-os csökkenés az előző év hasonló időszakához képest).

Összesítve, 2006 első tíz hónapjában a Kia tengerentúli eladásai 2,4%-os növekedést mutatnak az előző év hasonló időszakához viszonyítva, 699 238 eladott autóval. A piacok közül Európa mutatja a legnagyobb, 4,9%-os növekedést.  Az észak-amerikai eladások 2.8%-kal növekedtek, míg az egyéb piacokon produkált eredmény 2,3%-kal csökkent októberben.

A Kia legjobban fogyó modellje 2006-ban eddig a középkategóriás Cerato (egyes piacokon “Spectra”) 109,484 eladott példánnyal. Eközben a kiskategóriás Picanto – mely különösen Európában népszerű – a második legtöbb eladással büszkélkedhet, 106 856 leszállított darabbal. Kicsivel marad csak le mögötte a Sorento középkategóriás sportos szabadidőjármű, 106,576 eladott darabbal. További jól fogyó modellek eddig 2006-ban a Sportage kompakt szabadidőautó (86 479 eladás) és az alsó-középkategóriás Rio (85 866 eladás).

Jung-Moon Park, a Kia Motors Corporation alelnöke és operatív igazgatója szerint: “a 2006-ban az európai régióban eddig tapasztalható stabil növekedés elsősorban a kelet-európai és a FÁK államokban mutatkozó nagyfokú kereslet eredménye, melynek köszönhetően a Kia gépkocsik 42%-os októberi forgalomnövekedést produkáltak.”

“A világ másik fő piacán, Észak-Amerikában az elkövetkező hónapokban növekvő eladásokkal számolunk, hiszen a négy- és ötajtós Spectra (Cerato) – a térség legkeresettebb Kia típusa – és a luxuskategóriájú Amanti (Opirus) is most kerül a bemutatótermekbe.” – tette hozzá.