Ez nem az első ilyen elismerés a négykarikás márka számára, az Audi ugyanis immár negyedik egymást követő évben végzett az „Auto Zeitung” imázs-felmérése élén.

A 2007-es szavazás során az Audi összesen 42,4 pontot szerzett, amivel felülmúlta a prémium szegmensbeli két közvetlen német vetélytársát, akik 39,6 ponttal a második, illetve 35,8 ponttal a harmadik helyen végeztek. Az olvasók véleménye egyértelmű: a prémium autógyártók a legjobbak, s köztük is az Audi áll az élen.

Az imázs-felmérés összesített eredménye a 20 kategóriában feltett kérdésekre adott olvasói válaszok átlagából adódott.

Az Audi hét kategóriában nyerte el a legjobb gyártó minősítését: „Korszerű autók”, „Megbízható autók”, „Magas kidolgozási minőségű autók”, „Minőségfejlesztés”, „Tetszetős autók”, „Szerethető autók” és „Jó reklámok”. Öt további kategóriában az Audi a második helyen végzett: „Biztonságos autók”, „Értéktartó autók”, „Jól felszerelt autók”, „Jó szervizháttér” és „Jó márkakereskedések”. A márka két kategóriában a harmadik helyet szerezte meg: „Kényelmes autók” és „A versenysportban sikeres autók”.

A 20 kategóriában elért összesen 14 „dobogós helyezés” eredményeképpen – minden más gyártót felülmúlva – az összesített győzelmet az Audi szerezte meg.