A sikeres évkezdés mind a haszonjárműveknél, mind pedig a személygépkocsiknál igazolja azt az agresszív, szelektív és célzott kereskedelmi és marketing politikát, amelynek eredménye már 2005 utolsó negyedévének dinamizmusában megmutatkozott. 2006 első öt hónapjában a kishaszongépjárművek piaca lényegesen intenzívebben – 20,4 százalékkal – bővült mint a személygépkocsiké (+3%), így a személy- és kishaszongépjárművek összeladását tekintve ez utóbbiak aránya 10 százalék fölé emelkedett. A kedvező tendenciát kihasználva a Citroën a legintenzívebben fejlődő hazai kishaszonjármű értékesítők között van, köszönhetően kereskedelmi ajánlatainak. A hazai Citroën stratégiája, hogy minden kedvezményt nyíltan meghirdet egyéni ügyfeleinek is, így könnyen átlátható áraival hódít a vállalkozók között. A Citroënt hosszú évek óta a könnyű haszongépjármű piac meghatározó szereplőjeként tartják számon. A márka nemcsak az általa kínált modellek innovatív jellegével, hanem az üzemeltetők igényeit minden szempontból kielégítő gépjárművek tervezésével vívta ki magának ezt a státuszt. A könnyű haszongépjármű piaci tendenciákat folyamatosan követő típuskínálatnak köszönhető, hogy 2005-ben a Citroën 10,2 %-os piaci részesedést ért el Európában (26 országban). A könnyű haszongépjármű értékesítési tevékenység kiemelkedő fontosságú a márka számára, mivel világviszonylatban minden ötödik eladott Citroën gépjármű könnyű haszongépjármű és Európában is minden tizedik eladott könnyű haszongépjármű Citroën.

Az új Jumper forgalomba hozatala újabb ütőkártyát jelent a márkának ezen a téren. A legnépszerűbb Citroën kishaszonjármű – személyautós testvéréhez hasonlóan – a Berlingo, amelynek eladásai jelentősen nőttek, és 2005 első öt hónapjához viszonyított 130,66 százalékos fejlődésével megkétszerezte tavalyi piaci részesedését (2005. január-május: 10,15% 2006. jan.-máj. 20,10%). A Citroën Jumpyból is majdnem kétszer annyi fogyott (116db), mint 2005 első negyedévében annak ellenére, hogy szegmense (K1) 8,4 százalékkal csökkent. A 2006 júniusában bemutatkozó új JUMPER (X-250) igen jó helyet és kedvező tendenciát örököl elődjétől: az idei év első öt hónapjában 266 darab Jumper (X-244) kelt el, ami az előző év azonos időszakához viszonyítva 40,74%-os növekedést jelent, ami lényegesen magasabb a K2 szegmens 15,1 százalékos bővülésénél.

A Citroën folyamatosan megújuló haszonjármű-palettája sokoldalúan használható, esztétikus és közel olyan komfortos, mint egy személyautó. A már hagyományos JUMPER, Jumpy és Berlingo modellek mellett egyre népszerűbb a Citroën C2 és C4 kisáruszállító változata is, amely Magyarországon C2 Profi és C4 Profi néven kapható.

Mindkét – háromajtós modellből kialakított – haszonjármű megőrzi a személyautót oly népszerűvé tevő modern, újító stílust, azokat a vállalkozókat szólítva meg, akik különleges termékeikhez, egyedi, sőt trendi szállítóeszközt keresnek. A személyautóból átalakított kisáruszállítók (D1 szegmens) piaca 19, 7 százalékkal nőtt az elmúlt év azonos időszakához képest, tehát a C2 Profi, a C4 Profi, valamint a 2006 júniusában bemutatkozó C1 Profi kedvező körülmények között folytathatja illetve kezdheti meg pályafutását. A Citroën jelenleg 6 százalékos piaci részt mondhat magáénak ebben a szegmensben a C2 és C4 Profival. A szállítmányozók számára ideális választás a Citroën, amelynek haszonjárművei nemcsak megbízhatók és gazdaságosak, hanem a vevők szinte bármilyen feladat elvégzésére megtalálhatják a számukra ideális autót.

A vállalkozóknak fontos az is, hogy járműparkjukat egyazon márka kínálatából válogathassák össze, hiszen így komoly flottakedvezményt kaphatnak, egyszerűbb a szervizelés, és autóik egységes, harmonikus képet mutatnak.