Az Iveco magyarországi értékesítési eredményei
Az MGE nagyhaszongépjármű statisztikájának adatai szerint 2006-ban a 3,5-6 tonna közötti összgördülő tömegű, könnyű kategóriájú gépjárművekből több mint 700 darabot értékesítettek országszerte, így az Iveco 45%-os piaci részesedést tudhat magáénak.
A középkategóriás szegmensben, azaz a 6-15 tonna közötti összgördülő tömegű teherautók értékesítésében, megelőzve a Mercedest és a MAN-t, az Iveco abszolút piacvezető a 328 eladott gépjárművel.

“A középkategóriában piacvezető Iveco Eurocargo teherautók népszerűségüket egyebek mellett azoknak a motor-fejlesztéseknek köszönhetik, melyek hatására lényegesen nagyobb teljesítmény és jelentős üzemanyag megtakarítás érhető el rendkívül alacsony károsanyag-kibocsátás mellett” – monda el a Fiat Magyarország Kft. Iveco Divíziójának ügyvezető igazgatója, Gyöngyössy István. Hozzátette: “Az Iveco Eurocargo család ideális megoldást jelent a városi áruterítő fuvarozásban.”

A 15 tonna fölötti, nehéz kategóriájú járművekből pontosan 300 darabot értékesített a társaság Magyarországon.


Az Iveco nemzetközi értékesítési eredményei
“A vállalat árbevétele 2006-ban nemzetközi szinten várhatóan körülbelül 9 milliárd euró lesz – közel 6%-os üzemi nyereséggel” – mondta el Paolo Monferino, az Iveco elnök vezérigazgatója Monte-Carlóban, január 16-án a vállalat éves sajtótájékoztatóján.

Nemzetközi szinten is érvényesül az a tendencia, miszerint a vállalat árbevételét javarészt a gépjármű értékesítésnek köszönheti.
Az értékesítés üzletágankénti megoszlása a következőképpen alakul: a könnyűkategóriás haszonjármű üzletág több mint negyedét, a középkategóriás tehergépjármű üzletág több mint 10%-át, a nehézkategóriás tehergépjármű üzletág közel 40%-át, a busz üzletág pedig közel 15%-át teszi ki az összes értékesítésnek. A fennmaradó rész pedig a speciális járműveké.
A gépjármű-értékesítés mellett az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások is igen fontos szerepet játszanak, hiszen több mint 15%-át adják a vállalat árbevételének.
Az értékesítés tekintetében Európa vezető helyen áll, tekintve, hogy Olaszország az értékesítés 24%-át, a többi európai ország pedig 59%-át biztosítja a társaság világméretű bevételeinek.

A nemzetközi sajtótájékoztatón bejelentették, hogy az Iveco a jövőben globális szponzora lesz az új-zélandi ALL BLACKS rögbi csapatnak, s ettől a társaság jelentős előnyöket, eredményeket remél a marketing és az eladások területén.