Ennek a kiváló értékesítési eredménynek az alapját különösen a Nyugat-európai piacok forgalmának 17,8%-os, valamint a Kelet-európai piacok 50,3%-os növekedése teremtette meg. Az előbbi piacon összesen 255.783, míg Kelet-Európában 41.867 új Škoda talált gazdára.

A hazai piacnak számító Cseh Köztársaságban az év eleje óta 3.132 vevővel több döntött Škoda vásárlása mellett mint az előző évben, amikor 58.837 autó kelt el. A növekvő értékesítés mellett a Škoda Auto egyre jobb eredményeket ér el a termékek és a szolgáltatások terén a vásárlók megelégedettségével. Egy Európában végzett vevőelégedettségi felmérés során, amelyben 30 nemzetközi márka vett részt a Škoda a legjobb európaiként a kiemelkedő harmadik helyen végzett. „Büszkék vagyunk, hogy a Škoda autók gyártásának 100. jubileumi évében minden idők legjobb értékesítési eredményét értük el. Vásárlóink növekvő elégedettsége a Škoda autóival fontos motivációt jelent számunkra jövőbeni fejlesztéseinknél.“ – mondta Detlef Wittig, a Škoda Auto elnök-vezérigazgatója.