Kihagyja a lágy- és a full hibrid lépcsőfokot a Jeep márka, és rögtön külső forrásról tölthető akkumulátorral rendelkező hibrid hajtást dob piacra. A Genfi Autószalonon rögtön a Renegade és a Compass karosszériába is beépítették az új hajtást, amelyet két változatban dobnak piacra – várhatóan még az idén.

A Renegade karosszériában 190 és 240 lóerős rendszerteljesítményű változatban is elérhető lesz majd a plug-in hibrid hajtás. Azért döntöttek a plug-in rendszer mellett, mert az nagyobb teljesítményű villanymotorok használatát teszi lehetővé, az 50 km-es elektromos hatótávolság mellett 130 km/órás elektromos csúcssebességet céloztak meg.

Ráadásként még azt is mondják, hogy a plug-in hibrid hajtás a terepjáró-képességeket is javítja azzal, hogy nagy nyomatékot biztosít, illetve megfelelő program választása esetén nagyon jól adagolható nyomatékot nyújt a sofőrnek – virtuális összkerékhajtásról van szó, azaz elöl hajt az 1,3-as turbómotor, hátul pedig villanymotor. A Renegade és Compass PHEV esetén a digitális műszeregység grafikáját és a központi kijelzőn elérhető menüt is módosítják annak érdekében, hogy a vezető követhesse a hibrid hajtás működését.