Tipikus brit formatervezést ígér az indiai Laureti Motors nevű startup, a Dion X végleges megjelenését elnézve nem az aranykorból, hanem a hatvanas évek elejéről merítettek. Különösen a hátsó rész megjelenése igényel megszokást, de hát legkésőbb a Maxhindra XUV500 óra tudjuk, hogy Indiában más a vásárlók szépérzéke.

Egyelőre a formaterv véglegesítésénél tart a fejlesztés, most kezdik el a prototípusok építését, illetve már megvan a telek, ahol majd zöldmezős beruházás keretében felépítik a gyárat. 2019 augusztusában egy Indiát északról-délre átszelő túrára indulnak egy prototípussal, az egyes töltések között legalább 500 km-t tesz meg az autó, összesen 12 megálló lesz az úton.

A sorozatgyártású DionX-ről egyelőre azt árulták el, hogy 540 km-es hatótávolsága a legjobb lesz az indiai piacon kínált elektromos autók között. A spanyol és brit pénzből alapított társaság egyébként külső befektetőket is keres a sorozatgyártás megvalósítására, illetve a megcélzott 2011-es rajtig mintegy százezer elektromos töltőpont telepítésére.